תחום האירועים משודרג מדי שנה, אירועים מתקיימים מדי יום ברחבי הארץ והם כוללים טקסים, פסטיבלים והופעות שונות. על מנת שהאירוע יתרחש בהתאם, יש צורך לשכור במה ראויה שמתאימה לאופי האירוע יחד עם ציוד נלווה כמו מעקות לבמה, תאורה, עיצוב ועוד.

בעבור מטרה זו יש חברות רבות שמציעות מוצרים נלווים לבמות ושירותי במה כגון: מעקה לבמה, מדרגות, מחסומים לאירועים ועוד. מוצרים נלווים לבמות הינם מהותיים לא פחות מהבמה עצמה ויש להן חשיבות גדולה מאוד.

מענה יעיל, אישי ופרקטי

שירות השכרת מוצרים נלווים לבמות תספק לכם מענה מושלם ופתרון אידאלי לכל סוג אירוע שתרצו לעשות לרבות אירועים גדולים שדרושה בהם מלוא הנוחות, הזהירות והביטחון שאותם יעניקו כל אותם המוצרים הנלווים. המוצרים הנלווים לבמה תכליתם להנגיש את הבמה לכל מי שעולה ויורד מהבמה. יש אנשים מבוגרים שיאלצו להיעזר במעקה, לרבות אם מדובר בטקס שמלווה בפרסים בו כל אחד עולה ויורד לקבל את הפרס, לרוב מדובר בגרם מדרגות אדום ובוהק כמו אופיו של הטקס ועוד.

סוגי מעקות ומדרגות

בבמות רבות שעליהן יתרחשו אירועים שונים, יאלצו אנשי מקצוע כמו תאורנים, טכנאי סאונד וכו', לפקוד אותן, הם יתבקשו לרדת ולעלות ולכך תידרש גישה יציבה ובטוחה באמצעות מעקה לבמה. יש סוגים רבים של מעקות לבמה ומדרגות שתואמים את הבמה ויש להתאים בין הגובה של הבמה לבין גרם המדרגות והסוג של מעקות לבמות. חברה מקצועית שממנה תשכרו את הבמה ואת שאר המוצרים הנלווים תוכל לסייע לכם בכל התאמה שתידרש.

מוצרים נלווים בראש שקט

לא פעם נדמה שיש לשכור במה ובזה הכל נגמר, אך למעשה כאן הכל מתחיל. הקמת במה זה לא משחק ילדים ויש צורך לנהוג בכל כללי הזהירות והתקנים, ישנם לא מעט מקרים בהם אנשים נפצעו ואף נהרגו מחוסר תשומת לב ורשלנות מקצועית בזמן הקמת במה. לכן כל אותם מוצרים נלווים לבמות הינם הכרחיים באשר לכל מה שקשור לביטחון וחיי אדם. ציוד נילווה מקצועי ואמין מאפשר לכל מארגני האירוע להרגיש שהם נמצאים בידיים טובות, כל זמן שדאגו לכל מה שקשור לביטחון ונגישות של כל אחד מהמשתתפים באירוע או מהצופים בו.

אז קדימה, למה אתם מחכים? תעלו לבמה וצרו קשר: 050-7508804

סגירת תפריט