במידה ואתם מתכננים הפקה של אירוע גדול בו יהיה מופע או רחבת ריקודים גדולה, סביר להניח שתזדקקו לשירות השכרת במה או פודיום שמגביה את הקרקע. על מנת לשכור את הציוד הנדרש עבור זה תתחברו עם חברה שמתמחה במתן במות לאירועים להשכרה ומחזיקה מגוון שלם של סוגי במות ופודיומים שמתאימים לאירועים שונים.

ההתמחות של חברה המספקת שירות השכרת במות לאירועים תהייה לעצב את הבמה והאירוע בצורה הנכונה, הבטיחותית וברמה הגבוהה ביותר. כמו כן, תוכלו ליהנות מעוד שירותים של השכרה כמו מחסומים, תאורה וסככות שאולי יכולים להיות רלוונטיים גם לאירוע שלכם. במאמר לפניכם כל מה שחשוב לדעת על השכרת במות לאירוע.

מהן במות לאירועים?

באירועים רבים, כמו אירועי מוזיקה, טקסים, יום העצמאות ועוד, בונים במה גדולה ומסיבית כשהיא למעשה מרכזת את כל העיניים לעברה – על הבמה מתרחשים כל הדרמה והעניין. עליה יעמדו האומנים וישירו, עליה יקריאו נאומים וכל מי שיעמוד עליה יהיה חשוף לכל הקהל מסביב, לתשואות ולפרגון של הקהל שמביט בו. כמו כן, חייבת להיות גישה ונראות טובה לעבר הבמה שכל אחד מכל מקום שבו הוא עומד, יצליח לראות את המתרחש על הבמה בקלות מרבית. לעיתים נזדקק גם לשירות השכרת במה קטנה שמתאימה לאירועים קטנים כגון: כנסים, תערוכה, השקות מוצרים, פסטיבלי רחוב, הצגה או הרצאה בחלל גדול פנימי או בחוץ, גם אלה יבנו בהתאם לתנאים הסובבים ועפ"י כל התקנים והכללים של השכרת במות.

השכרת במות לאירועים

שירות השכרת במות

שירות של השכרת במה ידאג לבנות עבורכם את הבמה הכי מתאימה לאירוע שלכם וכן להצמיד צוות מקצועי ומומחה שיספק שירות הקמת במה ברמה גבוהה. לבמה יש עבודות קונסטרוקציות רבות ולכן באופן טבעי, השיקול הכי חשוב בכל מה שקשור לבניית הבמה הוא הפן הבטיחותי. כל במה חייבת לעמוד לפי התקנים המחמירים ביותר ולהיות ערוכה למשקל גבוה ועומס מסיבי של ציוד ובני אדם. לכן חשוב בזמן שמשכירים במה, להבין שחלק משירות השכרת במות לאירועים כולל גם התקנה של החברה שמכירה את התחום ויודעת לעבוד בזהירות ובמקצועיות ולספק שירות התקנה איכותי. צוות ההתקנה של ענק הבמות המתמחה בשירות השכרת במות לאירועים יעבוד לפי סטנדרטים גבוהים של בטיחות וידאג שהבמה שלכם תעמוד איתנה ויציבה. בראש הצוות יעמוד גם מהנדס שהוא אחראי על כמה בקרת האיכות בכל תהליך בניית הבמה. והוא זה שיאשר סופית את כשירותה של הבמה.

במות לכל סוגי האירועים

ישנם במות להשכרה לכל סוג עם גדלים וגבהים שונים אחת מהשנייה. לכן כל אחד יוכל למצוא את הבמה שמתאימה לו לאירוע הספציפי שלו. ישנן במות שהן: גבוהות, נמוכות, רחבות וכאלה שמיועדות לעמודת תצוגה שהוא מוגבה.

במה להשכרה למטרת הופעות

כשמדובר בשירות השכרת במות עבור הופעה יש צורך לשים דגש על שני דברים, האחד הוא היכולת של הבמה לשאת במשקל כבד במיוחד שכולל את התאורה, המערכת ההגברה, נגנים וכלי נגינה וכל מי שיעמוד על הבמה. הדבר השני הוא לוודא שהגובה של הבמה מתאים לכל הקהל שסובב סביבה, שגם מי שעומד קרוב או רחוק יכול לצפות בבמה בקלות.

במות להשכרה

רחבות ריקודים

במה שמיועדת לרחבת ריקודים בחתונה או מסיבה גדולה של חברה ועוד, תיבנה בהתאם למספר המשתתפים הממוצע. יש להכיר בגודל הבמה בתנאים הסובבים לה ורק אז לתכנן אותה היטב שהיא תעמוד איתנה ותפיק הנאה לכל מי שרוקד עליה.

השכרת במות לאירועים מחיר כפי שאנו מבינים מגוון הבמות הוא רחב ובהתאם לזאת לשירותים של השכרת במה מחיר משתנה, אשר מושפע מגודל הבמה מהכובד שלה ומסתכם בהתאם למגוון שלם של פרמטרים שונים וחשובים.

במות להשכרה לכל אירוע

בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה, אירוע ברית/ה, או אולי מאורע עסקי כזה או אחר – הפקתו של כל אירוע באשר הוא יצריך מאתנו עבודת הכנה יעילה וטובה וכמובן יישום בפועל בלתי מתפשר באיכותו. בין שלל המשימות שעומדות בפנינו בטרם נרצה לציין כל אחד מהמועדים הנ"ל ואחרים, יהיה הציוד אותו נרצה להשכיר לכבוד אותו יום. אחד מהפריטים שנזדקק לו לעיתים קרובות הוא במה. מציאת במה להשכרה אמנם נתפסת כפעולה פשוטה יחסית, אך במות איכותיות להשכרה צריך לאתר באופן חכם ונבון.

במות לאירועים להשכרה

מהי הדרך הנכונה באיתור במה להשכרה נכון להיום?

קודם כל חשוב להבין ולזכור כי קיימים מספר פרמטרים חיוניים עבור כל אחד מאתנו, לפני קבלת ההחלטה על השכרת במה כזו או אחרת. במות להשכרה קיימות למכביר ואנו חייבים למצוא את האחת שתתאים באופן מדויק לצרכים של אותו אירוע. לכן, הדבר החשוב יהיה לנסות ולהתאים את הצורך שלנו בבמות, אל אופי וסגנון המאורע גם ברמת ההתאמה של עיצוב גב במה לאירוע. לכן בעת איתור במה להשכרה, חשוב שנשאל את החברה של השכרת במות לאירועים, את כל שאלות המפתח הרלוונטיות ונקבל מענה הולם ומקצועי מהחברה המחזיקה אותן במלאי. לאחר מכן, מעבר על תקני הבטיחות יהיה פרט בגדר חובה ומתוך כך נוכל לסנן חברות שלא עומדות בדרישות של מציאת במות להשכרה עבורנו.

כמו כן, כשניגשים לחפש במות לאירועים להשכרה, חשוב לזכור כי ברשת האינטרנט ישנן חברות של השכרת במות לאירועים המציגות את מרכולתן לקהל הרחב תוך הרחבת המידע אודות אותה במה להשכרה בה נתעניין. לפיכך ככל שנקרא ונחכים על המוצר אותו נעמיד באירוע שלנו, כך הידע שנצבור יסייע בהגעה לסיכום על ההשכרה של פריט חשוב זה.

לסיכומו של דבר, כמו כל פריט אותו נשכיר לאירועים, גם במה להשכרה לאירוע מסוים תצטרך להיות על פי השלבים הנכונים, תוך עבודה שיטתית ומועילה, עד אשר נמצא את הבמה המושלמת.

אז קדימה, למה אתם מחכים? תעלו לבמה וצרו קשר: 050-7508804

סגירת תפריט