השכרה של טראסים לאירועים, יהוו שימוש בעיקר לאירועים שמיועדים להשקה של חברה שרוצה להבליט מוצר או מותג שלה ולהעניק לו משמעות גדולה בקרב כל המוזמנים לאותו אירוע. טראסים שמיועדים לאירועים יכולים להגיע בכל מיני גדלים וגבהים ואפשר גם לשנות את הגודל שלהם בהתאם לצורך. טראס בנוי בצורה שאפשר להוסיף עליו עוד טראסים שגם הם בהרכבה וכך להגדיל ולהקטין אותו במידת הצורך.

השימוש בטראסים

טראס מורכב על סטנד שעומד יציב ואיתן ולא מאפשר לו להישמט או לזוז ממקומו. עליו מציבים את השלט שאותו מעוניינים להפיץ לעיניי כל, והוא זה שמיועד להיות "מסמר הערב" ולמנף את מה שמעוניינים ליחצן ולשווק לכן משתמשים בו לרוב גם כעיצוב גב במה. מדובר במוצר שהוא מודולרי ואפשר להזמין אותו בכמה מידות ולקבל אותו באספקה מהירה.

טראס לאירוע השקה

אירועים שונים בהם נעשה שימוש בטראס

טראסים מיועדים למגוון של אירועים כמו אירועי חברה או אירועי שמחה, טקסים, פסטיבלים, גלריות, תערוכות ועוד אירועים בהם רוצים להבליט ולמתג משהו או מוצר כלשהו. ניתן לעשות זאת בקלות ובאלגנטיות על גבי טראס שעליו מניחים את השלט או התמונה שלצורך שיווקה כולם התקבצו. טראסים הן כלי שיווקי מאוד נוח ויעיל במקומות הומי אדם, הם לוקחים את מירב תשומת הלב ומאפשרים לפרסם את מה שמוצב עליהם בפשטות וביעילות.

השכרה מחברה מקצועית

השכרת טראסים מוכרחה להיות רק מחברה מקצועית שזאת מומחיותה, חברה שתוכל להעניק לכם את כל השירות האמין והאיכותי. חברה מקצועית שמשכירה טראסים תוכל לסייע בעוד מוצרים במידת הצורך, כמו מגוון מוצרים נלווים שמתאימים לאירועים – השכרת במות, מעקים, מחסומים, פתרונות חימום או קירור לאירוע ועוד. בנוסף היא דואגת לכל איכות המוצרים שיהיו כשרים ותקינים עבור הלקוח, חברה מקצועית תעניק לכם גם שירות הרכבה של הטראס במידת הצורך.

גם במובן הבטיחותי לא כדאי לקחת סיכון ולהעמיד טראס ללא סיוע של חברה מקצועית שכן מדובר באביזר גדול שחלילה יכול ליפול ולהוות סיכון לכל מי שנמצא בסביבתו וגם לכם. היעזרו בחברה מקצועית בהצבת הטראס שלכם וכך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהטראס עומד איתן בכל מקום שתציבו אותו.

אז קדימה, למה אתם מחכים? תעלו לבמה וצרו קשר: 050-7508804

סגירת תפריט