במה לטקסים היא במה שנבנית במיוחד ליום שבו עורכים את הטקס כגון: השכרת במות ליום העצמאות, ליום השואה או לטקסים בבית ספר. בדרך כלל מתחילים לבנות את הבמה באותו היום או יום קודם לכן. במות לטקסים מיועדת לרוב לאורך זמן שבין שעתיים עד שלוש שעות והיא מכילה את כל מה שבמת טקסים אמורה להכיל על מנת שיהיה ניתן לשמוע ולראות הכל במהלך הטקס – מערכת הגברה, מקרנים, מיקרופונים, מוצרים נלווים כמו מדרגות לבמה או מעקה לבמה ועיצוב במה בהתאם לקונספט של הטקס.

שימוש בבמות לטקסים המיועדות לזמני מועדים, חגים וימי זיכרון, תעשה לרוב תחת השירות של השכרת במות ליום העצמאות בערים השונות ברחבי הארץ, משום שאין צורך בבמה קבועה אלא רק לאותו החג, המועד או הטקס. למשל: השכרת במה לחג השבועות בקיבוצים או במושבים וכו'.

כמו כן, טקסים יכולים להתבצע גם במסגרת בית ספר במסיבת סוף שנה, בצבא, בטקסים של קבלת דרגה ועוד. ההבדל בין במת אירועים לבין במת טקסים הוא שהעיצוב שלה מינימליסטי ומהודק כמו במקרה של השכרת במות ליום העצמאות. זאת להבדיל מבמת אירועים שמכילה כלי נגינה רבים ועיצוב מהודר וגרנדיוזי. וגם ברמת הבנייה, במת אירועים תכיל יותר קונסטרוקציה מאשר במה לטקסים שהיא לא מיועדת לעומס רב או לרקיעות רגליים וכו'.

השכרת במות לטקסים

המשמעות של טקסים

טקס הוא אירוע סימבולי שיש לו כמה פעולות: הוא מבוצע לרוב בחלל סגור או בחלל פנימי והוא מכיל בתוכו אלמנטים שונים כמו, קריאה, שירה, מוסיקה, נאום, וכו'. לרוב טקסים הם בעלי אופי קלאסי וממלכתי, להבדיל מהופעות ואירועים שיש בהם משהו רועש ומצועצע. טקסים רבים מטרתם להיזכר באנשים יקרים שנעלמו מהעולם, לכן יהיה בהם משהו מלנכולי וכך גם הקמת במה ועיצובה תיטה יותר לצביון פרקטי ופשוט. במקרה של השכרת במות ליום העצמאות המצב הוא קצת שונה, ביום זה מציינים גם את העצב אך גם את השמחה ולכן במה של טקס יום עצמאות צריכה להיות ערוכה לכך.

חברה לעיצוב במה לטקסים

אין ספק כי הניסיון בתחום של בניית במות לטקסים הוא סופר חשוב ויש לשים עליו דגש רב. אך לא רק ניסיון משחק כאן תפקיד מרכזי אלא ישנן עוד כמה משמעויות לכך, כשאנחנו עוסקים בבניית במות לטקסים אנו חייבים לקחת בחשבון את הפנייה שלנו לחברה אמינה ומקצועית ששמענו עליה המלצות. חברה שיש לה ניסיון בתחום של השכרת במות לאירועים ויש עליה המלצות תבצע הקמת במה לטקס בצורה איכותית שנוכל להיות סמוכים ובטוחים כי הבמה שלנו בטיחותית וכי האירוע שלנו נמצא בידיים אמינות, מקצועיות ובטוחות.

אז קדימה, למה אתם מחכים? תעלו לבמה וצרו קשר: 050-7508804

סגירת תפריט