עריכת אירוע בחיק הטבע בלילות הקיץ החמים, נראית על פניו כרעיון מצוין. אבל לא אחת קורה שכאשר האירוע מתחיל, מתברר שכל הסיפור היה טעות. אמנם הנוף הוא נפלא, וגם האווירה הקיצית מצוינת, אבל מזג האוויר החם, כל עוד אין פתרון צינון לאירועים, מקלקל את ההנאה הצרופה, את האווירה ואפילו את החשק ליהנות מהאירוע.

השכרת מצננים לאירועים משנה לחלוטין את המצב, והופכת דווקא את האפשרות לארגון אירוע בחיק הטבע לאטרקטיבית יותר מתמיד. מהם מצננים לאירועים, וכיצד הם פועלים? מדוע פתרונות קירור לאירועים מהסוג הזה עדיפה על מאווררים ואמצעי אוורור אחרים? בשורות להלן נעסוק בפתרון לא מוכר די צרכו, אבל יעיל להדהים כפתרון צינון אירועים ובקירור מתחם מוגדר בלילות הקיץ החמים.

מצננים לאירועים – פתרונות קירור לאירועים שטורפים את הקלפים

מצננים לאירועים הם מכשירים, המאפשרים צינון האוויר בטווח נתון בקרבת המכשיר. מצננים איכותיים, מסוגלים לספק קירור איכותי של האוויר, בטווח של עד 30 מטר מהם, כאשר ככל שמתקרבים למצננים, כך האוויר נעשה קריר יותר. פתרונות הקירור הללו פועלים בדומה למזגנים ניידים, ואינם דורשים בדרך כלל שום פעולה, למעט חיבור המצננים לחשמל ומילוי מים במיכל המיועד לכך מדי פעם בפעם. כיוון שהמצננים כאמור אינם מורכבים ואינם מסובכים להפעלה ולתחזוקה, גם כמות התקלות בהם הינה מזערית.

בנוסף, צריכת החשמל שלהם קטנה משמעותית מזאת של מזגנים. בגדול ניתן לומר, אם כן, שבמבחן עלות מול תועלת, השכרת מצננים היא פעולה רווחית ויעילה. היתרונות הגדולים של המצננים הללו טמונים בהפעלה הפשוטה שלהם, וכן בעובדה שהם אינם ממחזרים את האוויר, אלא מחדירים לאזור המקורר אוויר רענן. עם זאת, חשוב לציין שבאזורים שבהם אחוזי הלחות גבוהים, (בדרך כלל מעל 60 אחוזי לחות), עלולה פעולת הקירור של המצננים להיפגע.

השכרת מצננים לאירועים או מאווררים

צופה מהצד, שאיננו חווה על בשרו את פעולתם היעילה של המצננים, עלול לחשוב שפעילות המצננים איננה יעילה, ושעדיף להשתמש במאווררים כפתרון צינון לאירועים. עם זאת, מאווררים רק מזיזים את האוויר, ואינם עוזרים באמת. השכרת מצננים לאירועים, מנגד, מסייעת ביעילות בקירור האוויר במתחם המצונן, ובהורדת הטמפרטורות באופן משמעותי. למעשה, המצננים הם פתרון קירור אירועים נהדר, מכיוון שהם גורמים לכך שהמשתתפים נמצאים באזור מקורר, תוך שמנגד הם חווים בצורה בלתי אמצעית את נפלאות הטבע. המצננים פועלים בעצם בדומה למאווררים, אבל מאווררים כאלה המסוגלים לרענן את האוויר ולהוריד את טמפרטורת החדר בכמה מעלות.

צינון לאירועים

מדובר במכשיר חשמלי שבנוי כמו קופסא גדולה ובתוכו יש מניפה שמזרימה אוויר דרך הדפנות שמתקררות. הדפנות מתקררות באמצעות מערכת מים שמותקנת במכשיר וכך האוויר שנפלט מקרר את כל הסביבה. מצנן חזק יכול להוריד את הטמפרטורה עד 15 מעלות. מצנני האוויר צורכים מעט חשמל ולכן הם נחשבים למכשיר ידידותי לסביבה וגם לכיס. כיום יש העדפה לשירות השכרת מצננים עבור אירועים בחוץ או בפנים, שמיועדים לכמות רבה של אנשים בימות הקיץ בפרט, הם עובדים מעולה בשטח פתוח ולכן הרבה גני אירועים עושים שימוש בשירות השכרת מצננים לאירועים לרוב דרך חברה המספקת מוצרים נלווים לבמה ולאירועים.

השכרת מצננים

יתרונות נוספים של השכרת מצננים לאירועים

– צריכת חשמל מזערית.
– מתאים בעיקר למקומות פתוחים.
– מתאים לאזור מדברי.
– ניידים.
– ידידותיים לסביבה.
– נוחים מאוד לתפעול והתקנה.
– הוכחו כיעילים בלקרר שטחים גדולים.

ענק הבמות – במות וציוד לאירועים, הינה חברה המתמחה באספקת כל הציוד והאביזרים הנדרשים לאירועים, בעיקר אירועים הנערכים תחת כיפת השמיים. אם יש לך עניין בארגון אירוע משמעותי תחת כיפת השמיים, ואם יש לך צורך בהשכרת מצננים לאירוע וכל ציוד אחר, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת, ולעשות צעד חשוב לאירוע מושלם, תוך שהאורחים נהנים מנוחות מרבית. המקצוענים שלנו יבדקו את הנתונים, ויתאימו עבורך את הציוד הנדרש לאירוע, מתחילתו ועד סופו. עלות השכרת המצננים כלולה בעלות ההשכרה הכוללת של הציוד, ואיננה כרוכה בתוספת תשלום משמעותית, ובוודאי כשמשווים אותה לתועלת שהמצננים הללו מביאים.

אז קדימה, למה אתם מחכים? תעלו לבמה וצרו קשר: 050-7508804

סגירת תפריט