שירותי השכרת וילונות לאירועים משתלמים עבור מפיקי אירועים, בעלי אירועים ומעצבי פנים. במקביל, יש המון בעלי אולמות אירועים שמנצלים את השירות הזה על מנת לעצב את האולם בהתאם לאופי האירוע: עיצוב סולידי לאירועים משפחתיים קטנים, עיצוב יוקרתי לחתונות ועיצוב גמיש עבור אירועי חברה, ימי כיף או ימי גיבוש.

על אף ההצלחה של שירותי השכרת וילונות לאירועים, צריך לזכור שמדובר במגמה חדשה יחסית. עד לפני מספר שנים נאלצו בעלי אירועים להתחייב לסוג אחד של וילונות בלבד, או לוותר לגמרי על היתרונות שלהם. כאן נכנסו לתמונה הצרכים החדשים של עיצוב אולם אירועים וגם החשיבות של השכרת וילונות.

למה עיצוב וילונות לאירועים חשוב?

בשביל להבין את החשיבות של עיצוב וילונות לאירועים צריך לדעת מה אפשר לעשות אתם. קודם כל, וילונות משמשים לחיפוי קיר ובעזרתם ניתן להסתיר פגמים, סדקים, קילופים בטיח או נזקים של בלאי, לחות ועובש. נזקים מן הסוג הזה קיימים בכל סוגי אולמות האירועים וגם בבתים פרטיים שבהם בוחרים לחגוג יום הולדת או ברית מילה. אם מעוניינים שהאורחים ייהנו מהאווירה, יש לדאוג לכסות את הקירות עם וילונות יוקרתיים וקטיפתיים.

בנוסף, בעזרת וילונות ניתן לשלוט בצורה אופטימלית בתאורה הטבעית. מטבע הדברים, זהו סעיף שרלוונטי אם עורכים אירועי יום וצהריים ובמידה ובוחרים להתחתן למשל ביום שישי בבוקר. כאשר השמש זורחת והיא קובעת את הטון בחלל הפנים, אין כמו וילונות על מנת לשלוט בה בצורה אלגנטית. הווילונות עוזרים להחליט כמה אור ייכנס לתוך חלל הפנים, מה תהיה עוצמת האירוע בתחילת האירוע לעומת סופו ובאיזה שלב לכסות את החלונות או לחלופין לפתוח את הווילונות. יחד עם זאת וילונות יוצרים הפרדה בין החללים, במיוחד כאשר מדובר בהסתרת החלק האחורי של במות לאירועים באמצעות וילונות מעוצבים.

השכרת וילונות לאירועים

מלבד חיפוי קיר ושליטה בתאורה הטבעית, לווילונות יש תפקיד חשוב בכל הנוגע לעיצוב חלל הפנים. עיצוב וילונות לאירועים קובע את האווירה ובעזרתם ניתן להתאים עיצוב אולם אירועים לצרכים ספציפיים של קהל היעד. למעשה, השכרת וילונות לאירועים היא אחד הכלים העיקריים שבהם מעצבי פנים משתמשים על מנת לקבוע את האווירה ולהפוך את האולם למקום שנעים וכיף להיות בו.

למה כדאי לשכור ולא לרכוש?

השכרת וילונות לאירועים מאפשרת גמישות גדולה. ההשכרה לא מחייבת את מעצבי הפנים או בעלי האולם וכמובן שהיא האופציה היחידה שרלוונטית עבור בעלי אירועים. כפי שאפשר לשער, בעלי אירועים לא יהיו מוכנים לקנות בעצמם את הווילונות וגם אין להם מה לעשות אתם אחרי שהאירוע ייגמר – אך מצד שני הם גם לא יסכימו לוותר על השימוש בהם.

בשורה התחתונה, השכרת וילונות לאירועים משלבת בין כל העולמות ומבטיחה יתרונות כלכליים ופרקטיים. בעזרת שירותי השכרה ניתן לעצב את כל סוגי האולמות ולהתאים אותם לאופי האירוע וצרכי קהל היעד. לבסוף, לווילונות יש נוכחות דקורטיבית באולמות אירועים שגם לאורחים יהיה קשה להתעלם ממנה.

זקוקים להשכרת וילונות לאירועים? צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

סגירת תפריט